Pogrešila sam, a nisam to htela


Htela sam da vas odvedem

gde nikada niste bili,

da vam pokažem kako se živi,

mislila sam da nešto radim

a ništa od toga nisam uradila

samo sam srce rukama držala

i bez suza plakala.

Htela sam da vam obezbedim

bezbrižne dane,

da na vas ne utiču moje rane,

a nisam u tome uspela, samo  sam

srce rukama držala i plakala.

Htela sam da imate sve što sam ja imala

kada sam bila mala,

a da utičem na druge nisam uspela,

srce sam svoje držala i plakala. 

Htela sam da ne budete u mraku,

da svetlost imate svakoga dana,

a ništa nisam učinila, samo sam

srce dlanovima držala i plakala.

Htela sam da vam ne bude hladno,

da se nikada ne osetite jadno,

mislila sam da činim nešto

a ništa nisam učinila, samo sam

srce  svoje držala i plakala.

Htela sam da vam uvek toplo bude,

da imate sve što zaslužujete,

mislila sam da se trudim

a ništa od toga vam nisam dala,

sve vreme sam samo

srce rukama držala i plakala.

Htela sam da sve bude bolje,

da vam budem čvrsto postolje,

da se razgranate visoko,

htela sam snagu da vam dam,

a ništa od onog što sam htela

nisam uradila iako sam tu bila

sve vreme sam srce rukama držala

i bez suza plakala.

26 thoughts on “Pogrešila sam, a nisam to htela

  1. Povratni ping: Pogrešila sam, a nisam to htela | www.blogovnik.com

  2. Ne smeš da budeš prestrog sudija prema sebi, i pruzimati svu krivicu. Učinila si koliko si mogla u datim okolnostima. Moraš pokušati pobeći od samookrivljivanja kako bi u budućnosti mogla učiniti više i za sebe i za drage osobe.
    Znam da je neumesno savetovati, i da pišeš o ličnim temama, izvini …

  3. Violetaaaaa, pa ti pričaš o tome, javno 😆 dakle, na dobrom si putu, shvataš!! Dobar si ti čovek, zna to Bog, a neće ni tvoja deca dozvoliti ikome da tu činjenicu iko porekne, pa ni tebi, znaš 🙂

    ajd, srećna nam sljedeća, još jedared 🙂

  4. Eto, svi smo mi ljudi, različiti, a u biti isti!
    Svi grešimo, ali je velika stvar grešku priznati i truditi se da je ispraviš!

    • Da, nesvesno grešimo, ali kada postanemo svesni da smo pogrešili treba greške i da ispravljamo. Nažalost, neki nikada ne postanu svesni svojih grešaka…

    • Hmmm… pa kažu da nikada nije kasno, ali to nije tačno. Ono što nije urađeno na vreme – nije urađeno i ne vredi ako se uradi kasnije. Jedino može da nas teši ono „ko zna zašto je to dobro“, ako može da nas uteši…

  5. Znam kako si se osećala kada si ovo napisala. Rastužila si me. No, sigurna sam da si postupila ispravno, pored svega onoga što si proživela.
    Srećna ti nova godina, Badnje veče i Hristos se rodi! 🙂

Ostavite odgovor

