Da lakše ustanu


Idu dani,

godine prolaze,

nataložile se

želje neostvarene,

sasvim obične,

sasvim jednostavne…

I šta sada

kada pregazilo ih je vreme,

a od njih je zavisilo

nečije samopouzdanje?

I šta sada

kada ih je pregazilo vreme,

a od njih je zavisilo

nečije školovanje?

I trudila sam se,

a nisam uspela

da im sačuvam leđa,

jer moja su nezaštićena

i povređena…

I oni to shvataju,

ali dobro znaju

da bar imaju

gde da se sakriju

kada padnu,

za koga da se pridrže

da lakše ustanu…

29 thoughts on “Da lakše ustanu

  1. e pa draga moja Violeta, evo sa malim zakasnjenjem tvoje Mirodjije…
    malko si mi neke stvari izokrenula…. ako se mnogo upires da nesto postignes, a ne uspes na kraju u tome…. to obicno znaci da „to“ nije ni trebalo da se desi….
    samopouzdanje (decije) ne zavisi toliko od materijalnih okolnosti, koliko zavisi od tvoje ljubavi…. a ljubav imaju…. sve ostalo je lazno samopouzdanje, a to se obicno zavrsi razbijanjem u parcice… a onda imas stetu…. uostalom, to je svakako neka vrsta skole – i tvoje i njihove… treba izvuci zakljucak o tome sta je trebalo to da naucis…..
    sto se tice skolovanja… ja primer: apsolvirala sam fiziku…. i nikad je nisam diplomirala ! prvo mi bilo muka… ubedise me da nisam dovoljno inteligentna… kad ono medjutim ! sad pitanja iz kvantne mehanike, na koje odgovore nikako nisam mogla da nadjem…. tek sad dobijaju svoje odgovore…. ali, sto se tice ostatka fizike…. tek tu je ziva frka…. mnogo toga u sta sam pre 20-tak godina cvrsto verovala…. sada se iz temelja rusi…. sada o fizici deci uopste vise ne mogu da govorim, jer ne verujem vise ni reci od onoga cemu su me ucili….. ucim ja i dalje (ili – ucim tek sada !) ali to sto sada shvatam se mnooooogo razlikuje od onoga sto su me tada ucili…… skola je dakle definitivno precenjena….!
    velika prednost ljudi koji nemaju recimo moje predznanje: oni nisu „osakaceni“ prethodnim dogmama i mogu jednostavnije i brze doci do tacnijih zakljucaka od mene ! a ja bila tol`ko ponosna na svoju pamet….
    sad ne mogu slobodno pristupiti pravljenju novih resenja – jer imam „predznanje“ – cesto temeljno pogresno ! dakle, draga, polako sa jadikovkama….. ko zna za sta je to dobro….
    samo guraj napred …!
    🙂

    • Draga moja Mirodjijo 🙂 i ja time „ko zna zašto je to dobro“ samu sebe tešim, mada mi ne uspeva baš… samo neka bude dobro…

    • Da ne poveruješ, kad se dogodi da te davi neko od koga to ne očekuješ, moraš da plivaš da bi preživeo… borba se nastavlja…

  2. Vrlo lepo receno, a i mozes se covek pronaci u bar nekom stihu.

    Mislim da je sreca kad onaj ko padne ima za koga da se uhvati jer neki ljudi ni toliko nemaju. Mogu da se „uhvate“ samo za sebe i svoje snage, pa…dokle izdrze.

    I mislim da se sve propusteno ne moze nadoknaditi. Negde nas pregazi vreme, okolnosti.. i tu vracanja nema, ali se onda (ako imamo snage) mozemo okrenuti onim stvarima koje jos uvek mozemo doziveti ili koje smo u medjuvremenu otkrili kao interesantne. Zato napred brothers & sisters :D.

  3. Verovatno „ta slamka“ nece biti dovoljno za doveka, ali ce mnogo znaciti za prve trenutke slabosti dok ne stanemo na svoje noge i krenemo napred :OK: Verujem da znas kako je tesko kad se padne, a nema nikog ni ruku da nam pruzi, kao sto ne mozemo ocekivati ni resenje samo od te pruzene ruke :OK:.

    • Hvala na lepim željama! 🙂 Ni ja ne volim ono Crno i neka bude sve Sjajno, ali nekada su neke stvari jednostavno ili crne ili bele nema između, a možda ne umem da pronađem između, za neke stvari, ne za sve… ko zna…
      Violeta jeste najleše ime 😉 , a kakva je osoba s tim imenom neka drugi govore. 😀

      • Juce sam htela da odgovorim umesto Violete, ali sam odustala jer, reko’, ima zena usta, a i njen je blog pa da ne budem drvena advokatica :D.

        Zelim ti svako dobro (pridruzujem se zeljama @ Agronomije), ali sam shvatila da stvari u zivotu, verovatno, delis na crne i bele bez obzira sto su, najcesce sive (slicno razmisljam, odatle i prepostavka).

        Dopada mi se naziv bloga i mislim da odgovara tvom karakteru. Ime ti je divno, ali moooojeeeee je najlepse :D. Mislim, nije sto je moje…nego…baaaaas je leeeepoooo, ljubi me majka…. 😀

        • Ono što mi je važno izgleda da delim na crno ili belo, manje važne, sive stvar, jednostavno bojim. 😀 😉 E, a Tatjana jeste najlepše ime, posle mog imena 😛 😀

          • Mrtva trka, ja da ti kazem (oko imena) :D.
            Bila je jedna pesma, ne znam ko je peva (ne mogu naci na netu): „Viki, Viki, Violeta, najlepsa si zena sveta, vrati mi se Violeta, jer te volim jaaaa…..“ Mislila sam da je pevao Čobi (Vladimir Savčić) ali ne uspevam naci… 😦

            • Evo, nadjoh pesmu :D. Samo za tebe i sve nas ostale: Rade Vuckovic i „Viki, Viki, Vileta…“ Ole… 😀

              Nemoj da se cudis otkud znam i za ovakve pesme (nemam jos 200 godina, al’ tu sam negde :)) jer volim muziku od malena pa znam za neke pesme/muzicare iz davnih vremena :).

              • Ne znam kako mi je promaklo da si mi stavila ovu pesmu Tatjana. Moji roditelji su imali ploču i slušala sam je kada sam bila mala. Hvala! 🙂

Ostavite odgovor

