Da sam znala


Da sam znala

da je divna i nežna pahuljica snežna

u čijoj krasoti sam uživala

besna lavina

koja je sve pred sobom srušila

– ne bih je ni pogledala.

*

Da sam znala

da je zrnce peska

iza koga sam se sakrila

u kovitlacu bez oblika dina,

pustinjskom olujom zahvaćena

– na drugo mesto bih pobegla.

*

Da sam znala

da je prozirna i čista kap vode

u kojoj sam se ogledala

mutna, nabujala reka

koja je sve pred sobom potopila

– sa dlana bih je otresla.

*

Da sam znala

da je varnica sjajna

koja mi je u trenu put osvetlila,

požar koji je samo pepeo ostavio

i u kome je sve izgerelo

– ne bih je ni palila.

18 thoughts on “Da sam znala

  1. Divno napisano, divno…
    … da imamo tu carobnu kuglu koja bi nas upozoravala na potope, pozare , drugacije bi smo ziveli, ali mozd ai tada govorilo,- sta mi je trebalo da znam-
    Ukapirala sam da zivimo od trenutka do trenutka, bez ocekivanja, bez velikih nadanja, samo sada i ovaj trenutak je bitan vec u sledecem…ko zna… 😀

    • Što se tiče trenutaka, moj omiljeni citat je : „Život se ne meri brojem udisaja, nego trenucima koji nam oduzimaju dah…“ . 🙂
      Svi kažemo da je OVAJ trenutak bitan, a opet od nekih iz prošlosti zavise ovi sadašnji, od ovih sadašnjih zavise budući… nemoguće je ne očekivati i ne nadati se…

    • „Ukapirala sam da zivimo od trenutka do trenutka, bez ocekivanja, bez velikih nadanja, samo sada i ovaj trenutak je bitan vec u sledecem…ko zna…“ (@ sarah)

      Trebalo mi je dosta vremena da prihvatim ovo sto si napisala. Vreme borbe sa sobom koja i dalje traje. I dan danas se rvem protiv nekih stvari jer mi karakterno ne odgovara to „pustanje kao tikva niz vodu“, a u mnogim situacijama zivot bude bas to i prepustanje je najbolje sto sebi mozemo uciniti u odredjenim okolnostima, a da se „ne ostetimo“.

Ostavite odgovor

