Iz stare sveske 85


Iz mog dnevnika

* * *

Zaustavi reči

Bezvredne, hladne upijaju lepotu tame

Hladnoću uvlače pod kožu

Između nas dižu nevidljive brane

Čežnjivu ponesi me

Ti oblaci nedostižni primiće nas visoko

Zajedno propadajmo

S jutarnjom rosom negde duboko

Zaustavi reči

Zagrljeni posramimo Mesec svojim sjajem

Ne daj da čarobnost ovog trenutka

Pokvari prolaznost, pomisao na sutra

14.08.1985.

* * *

Noć

Od zlobnih očiju

Krili su nas njeni skuti

I jedino Mesec od tame

Razlikovao je naše puti

 

Toj boginji crnoj

Još uvek se molim

Da vrati mi ono

Što najviše volim

 

I mi, dva sveca

Vladasmo zajedno sa njom,

Sa zvezdanim krunama, bez carstva

Dovoljni jedno drugom

 

Toj boginji crnoj

Još uvek se molim

Da vrati mi ono

Što najviše volim

 

08.12.1985.

* * *

16 thoughts on “Iz stare sveske 85

  1. A to govoriš svojoj podsvesti?

    Ona to obični neće da uradi.

    Moraćeš ti svesno da pomešaš reči i osećanja… napraviš prioritete… i kreneš…

    Zaj… ali nema nam druge… 🙂

    • Pojma nemam kome sam govorila dok sam pisala, bilo odavno bre… 😀
      To tad nema ama baš nikakve veze sa ovim crnim sad, ako to misliš… 😉
      Niti ima veze sa tako nečim. 🙂

    • Negde sam napisala da kad o nečemu pišem da me je to prošlo. 😉 To znači da ja više nisam htela da se vrati kad sam ovo pisala i nije me bilo briga ako se vraćalo. 😉 😀

  2. Lepo je podsetiti se dobrih stihova iz proslosti, a jos je bolje sto vise ne zivimo u njima. Stvarno bi nam mnoooogo bilo, a to kazem jer i ja imam raznih emocija pretocenih u prozu i poeziju iz slicnog perioda :D.

    • Ja imam samo jednu svesku koju sam sačuvala, pa sam izbacila čisto da sebe podsetim da sam nekad pisala. 🙂 Bilo bi skroz luuudo da još uvek razmišljam o tome. 😉 😀

Ostavite odgovor

