Iz stare sveske 82


Iz mog dnevnika

* * *

Lutam gradom u nadi
da ću Te sresti, u nadi
da ćeš me pogledati, u nadi
da ćeš mi se osmehnuti…

 

Pišem pesme u nadi
da ćeš ih pročitati, u nadi
da ćeš ih razumeti, u nadi
da ćeš shvatiti koliko Te volim…

 

31.08.1982.

* * *

 

Za trenutak mi se učinilo

da ne želiš nikada iz zagrljaja da me pustiš

Za trenutak mi se učinilo

da želiš da uvek budem Tvoja

Za trenutak mi se učinilo

da vidim ljubav u Tvojim očima

Za trenutak, samo za trenutak

učinilo mi se da me voliš…

 

31.08.1982.

* * *

Ja znam da se nećeš vratiti,

Jer prošli su dani

Kada sedeli smo sami

I jedno drugome govorili ćuteći…

……….

Da vratiti se nećeš ja znam,

Jer odavno već ne pogađam misli Tvoje

I Tvojih misli moje se misli boje

I nemam više šta da Ti dam.

 

20.10.1982.

* * *

6 thoughts on “Iz stare sveske 82

  1. Neke pesme iz ovog cuklusa su vrlo dobre, nekima nedostaje zrelosti, ali pretpostavljam da to i sama znas kao sto i ja primetim takve stvari u svojim, narocito starijim tekstovima.

    • „Neke pesme iz ovog cuklusa…“ 😆
      Nisam pisala ništa između 1985. i 2011. tj. dok nisam došla na blog. Mnogo godina 🙄 , a i sada mi nedostaje zrelost u opisivanu nekih stvari. 😉

      • Moras priznati da to „neke pesme iz ovog ciklusa“ zvuci vrlo ozbiljno, kao obracanje profesionalcu… 😀

        Navela si me na razmisljanje sa par odgovora na moje komentare, pa sam krenula da pronadjem svoju svesku proze i poezije i utvrdila da je bila aktuelna 80-ih i 90-ih godina (inace je jedva nadjoh :roll:). Nakon toga je nastupila pauza. Znaci, tu smo negde sa inspiracijom ovog tipa :D.

        • Tu smo negde sa dužinom nepisanja… samo što pesme iz mog novog ciklusa 😛 😉 😆 uglavnom nisu ljubavne, tj. nisam počela da pišem zbog razočarenja u ljubavi i sl.. 😀

          • Mislim da smo se razumele jer i moje nove teme su drugacije od ranije pisanih :D. Dosla su neka nova vremena, neka nova dogadjanja, novi padovi i usponi, druga zrelost…

            Parafraziracu jednu od recenica iz filma „Zona Zamfirova“: „…. Laste se vrcu na prolece, al’ tvoja mladost i moja lepotinja nikad vise…“ (izvinjavam se zbog gresaka u dijalektu).Tako ni nase pisanje vise nije isto, sazreva i verovatno nece mnogo nalikovati onom nekadasnjem, ali su tada napisane reci obelezile jedan vazan period nasih zivota, zar ne ? :OK:.

Ostavite odgovor

