Možeš ti to


Nosi stenu na ramenima

koja je još teža od sunca i vrućine,

hodaj tako dok se ne preznojiš,

a drugima kaži kako je lako

i nije to ništa

samo je bitno

da se pozitivno razmišlja.

 *

Gazi po vrelom pesku

koji pod nogama škripi

i rastura se na sve strane,

a drugima pričaj o cigli

kojom gradiš tvrđave i brane

i kaži da nije to ništa

samo je bitno

da se pozitivno razmišlja.

 *

Hodaj po ledu

koji pod tvojom težinom popuca

i mokar od hladne vode

drugima koji misle da ti je hladno

pričaj o toploj sobi

i kaži da nije to ništa

samo je bitno da

se pozitivno razmišlja.

15 thoughts on “Možeš ti to

  1. Shvatam sarkazam… ali šta ako je to tačno i funkcioniše? Pazi, povremeni pokušaji tu ne pomažu, zaista je važna ona najdublja vera, uverenje, kako god da to nazoveš. 🙂

    • Verujem da funkcioniše, to je ono „ko misli da može – može i ono što ne može, ko misli da ne može – ne može i ono što ne može.“ Ponekad se dogodi da sve ide nizbrdo, načisto onesposobi čoveka i jednostavno izgubi veru da bilo šta može…

  2. Vidi, izbor postoji:
    1. može da ti se ne svidja breme života, i da razmišljaš kako je ružno i teško isl
    2. kažeš sebi da svako neko breme nosi, suočiš se sa svojim i olakšaš ga sebi koliko god možeš

    Štos ej u tome što većeg izbora od ovog skoro da ni nema. Dok smo tu, na ovome svetu, to su jedine dve mogüćnosti. meni je nekako lakše kad se rukovodim ovom drugom.

    Ah, da, bilo je dana kada su mi govorili da je moje breme strašno, pa sa mnom saosećali, pa me žalili, ali ništa od toga nije mi pomoglo. Niko naše breme ne može da ponese, sve i da hoće. Lakše mi je od kako sam toga u potpunosti svesna.

    Sigurno postoje pozitivne tačke koje mogu da izrelativiziraju težinu bremena, ako se na njih malo više fokusiraš :-).

    Srećno 🙂 . I – misli pozitivno, zaista pomaže 🙂 .

    • Najradije bih da sebe tresnem o zid zato što su me neke stvari potpuno paralisale i onesposobile, a znam da nije najstrašnije što je moglo da se dogodi. Jednostavno, to je bilo jače od mene i još uvek jako deluje na mene. Uvek postoje pozitivne tačke i pozitivan ugao, znam to… Trudim se da pozitivno mislim, ozbiljno… Blog mi na neki način pomaže… 😉

    • Labila, imam problem što sam emotivna, pa mi žao da odem na tvoju stranu i prosipam crnu ako mi ispravljaš pesmu… 😉
      Mislim, nije meni žao što ću da ti upropastim stranu i te nasmejane cvetiće, nego mi žao da trošim boju koja i nije boja 😛

  3. Povratni ping: Možeš ti to | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

