Apatija


Trebalo je u jednom danu

da to što dugo nosi isplače ,

da izbaci iz sebe sve

i novi život započne.

A ona je od onih bitnih krila,

da je potpuno sama ostala,

teret svega sama prihvatila,

težinu koja je pritisla

u tom trenutku nije osetila.

Očekivala nije

da oholost može

tako dugo da traje,

da će biti kažnjeni

i oni koji nisu krivi.

Nešto je prepuklo u njoj,

izgubila je orijentaciju

i one koji samo nju imaju

nesvesno je povukla u apatiju

gde se i sama

u tom trenutku našla.

9 thoughts on “Apatija

    • Nije i ne može da bude, ali kad kola krenu nizbrdo mnogo se teško zaustavljaju ako ne naiđu na jaku prepreku ili ne stignu u podnožje…
      Pozdrav! 🙂

  1. Čim je svega toga postala svesna, već svet o tome je pokretač i prvi korak ka izbavljenju iz apatije. A prvi je i najteži i najznačajniji.

    • Može da bude to što kažeš, a može da bude i plod odbacivanja onih koji treba da su uvek tu… Mnogo je teško kad neko izgubi oslonac, a sam treba drugome da bude oslonac…

  2. Ima tu i ono „čovek je najjači kad je sam“. Ali priznajem, to ne važi za sve ljude, svi smo različiti. Meni lično ta rečenica se mota po glavi kad mi je teško i kad sam jako, jako usamljena. U momentu mi da podsticaj da krenem, da se trgnem. 🙂

    • Napisala sam dugačak komentar, a ona ga obrisala, jer je priča duga i nije za ovo mesto. 🙂 Istina je da je dobro da čovek nekad bude sam, ali i kao što si rekla, ne važi uvek za sve ili ne važi u svakom trenutku za sve. 🙂

  3. Povratni ping: Apatija | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

