Oaza


Ti si moja oaza mira

koju ne dam niko da dira

u koju se sklonim kad loše mi krene,

koja najbolje razume mene.

Ti si moja oaza tuge

koja me čeka godinama

da dođem da isplačem suze,

a onda mi vrati boje duge.

Ti si moja oaza strasti

koja mi se nesebično daje

i pusti me da iz nje odem,

jer ja joj se uvek vratim.

Ti si moja oaza  sreće

koja je uvek tu za mene

kada sam tužna i kada sam srećna,

kojoj mogu da dođem kada mi treba,

moja oaza mira

koju ne dam niko da dira.

8 thoughts on “Oaza

  1. Povratni ping: Oaza | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

