Isto, a drugačije


Oko mene isto sivilo

sve je kao što je bilo,

ništa posebno nije se dogodilo

da bi se neko čudo rodilo.

Još dugo biće tako,

znam da i dalje neće biti lako

da sive dane bojom bojim

od ničega nešto da stvorim,

pa ipak, bez ikakvog razloga

opet u meni raste sreća,

da živim vratila se volja,

vratila se izgubljena želja

da budem što bolja.

Čudo jeste

što se potpuno iznenada

povratila moja

ravnoteža unutrašnja.

Srećna sam sada

što živim, što one koje volim

mogu osmehom da usrećim

i sa njima opet

dugo razgovaram,

srećna sam,

jer opet verujem

da će nam svaki naredni dan

bez obzira na sve teškoće

biti vedar i nasmejan.

12 thoughts on “Isto, a drugačije

  1. Oseća se pozitivno, nema šta. Naslov je sjajan i tačno definiše ono što pišeš u produžetku. Malčice i meni lepše kad pročitam ovakav tekst. 🙂

  2. Mirjana i Janakis, hvala vam! 🙂
    Oduvek verujem da je sve stvar kako nešto doživimo ili iz kog ugla gledamo i sebi nikako da oprostim zašto neke stvari odmah nisam prihvatila takve kakve su. Tako je kako je, ali mi je to išlo baš, baš teško…
    Stvarno se osećam bolje, a ne postoji određeni razlog… 😉

  3. Sve je s razlogom, nisi gledala stvari iz drugog ugla zato što nisi mogla to da uradiš. Prihvati sad to da ne bi opet postavila sebi novu prepreku i bespotreban osećaj da stalno praviš greške. Nije bila greška, naprosto nisi mogla drugačije. A sad se osećaš bolje jer je u tebi nešto sazrelo, došlo je vreme za to. Prihvati i jedno i drugo kao deo sebe, svog temperamenta, ličnosti, uživaj u ovom drugom, a ako i prvi prihvatiš, verujem da ćeš lakše da se nosiš sa njim kad te ponovo „uhvati“. Stvari nisu crno-bele, hahahaha! Svi smo ljudi, stalno pravimo greške. 🙂

    • Da, potpuno sam saglasna, ništa nije crno-belo… Zato sam stavila značke, pa kad me „uhvate lutke“ da ih stavim u prošlost, jer tamo pripadaju. 🙂

    • TAMO u jednoj svesci su stranice iz mog dnevnika, koje sam OVDE stavila po datumima…. Ovo OVDE je izgleda moj novi dnevnik iako sam se sasvim slučajno našla tu. Posle mnogo godina opet zapisujem emocije, zapisujem ih sada, nemam svesku…
      Hvala i ja tebi želim vedre i nasmejane dane! 🙂

  4. Povratni ping: Isto, a drugačije | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

