Buđenje


Opet, kao nekada, kada se probudim i stavim kafu, pustim muziku… Ne znam ima li to veze sa mojim dolaskom na blog, ali to radim već puna dva meseca koliko i pišem. Za mene je bilo nezamislivo da ne slušam muziku i ne cupkam u ritmu bilo šta da radim. Nikada mi nije palo na pamet da će mi se dogoditi da ja ne slušam muziku.  Ni drugi nisu mogli da me zamisle bez muzike… Uvek sam govorila da mene muzika leči…

Poslednjih godina, tačnije, od kako je moja majka napustila ovaj svet i mene, to nisam radila. U stanu je uvek bila tišina kada sam sama. Nema to veze sa običajima, jednostavno sve se u meni utišalo i nisam osećala potrebu za tim… Htela sam, pokušavala da pustim ono što volim, ali mi nije išlo i gasila sam…

Sada, već dva meseca osećam kao da sam se probudila iz dugogodišnjeg zimskog sna…

12 thoughts on “Buđenje

  1. Povratni ping: Buđenje | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

