Kad ja pričam vic


Brus Li

Čula sam za Brusa Lija, ali me nikada nisu zanimali njegovi filmovi. Znam da je od žutih, a da li je Kinez, Japanac, Koreanac… i dalje pojma nemam. Ne zanima me.

Čak Noris

Čula sam za Čaka Norisa, znam ko je on. Nisam vatrena obožavateljka, ali neke njegove filmove sam odgledala, a i volim viceve o njemu.

Ja

Viceve više volim da slušam i čitam nego da ih pričam. Smejanje mi ide odlično, ali pričanje nikako… Uvek zaboravim najsmešniji deo i vic više nije smešan…

Nas troje zajedno

Rešim da ispričan sinu vic koji sam samo sat vremena ranije sa sestrićem pročitala, a koji smo ostalim ukućanim već ispričali.

*

„Zašto Čak Noris ima žuto oko usta?“, pitam ga.

„Nemam pojma.“ , odgovara.

„Pojeo Kineza!“, kažem… Znam da je pojeo žutog, a Kineza ove bezbroj, normalno da mi oni prvo padnu na pamet.

Sestrić upiljio u mene,  negoduje pogledom da ukućani ne primete.

„Japanca!“ , ispravljam se ja… (i on je žut).

„Tetkoooo…“, glasno reaguje moj sestrić, sad već vidno razočaran.

„Ma pojeo Brusa Lija, to sam htela da kažem.“, konačno se setim.

*

I naravno SMEH, ali ne zato što sam ja dobro ispričala vic, već zato što je zet rekao:

„Ti si bre smešnija od vica!“

5 thoughts on “Kad ja pričam vic

  1. Povratni ping: Kad ja pričam vic | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

