Teško je


Mnogo je teško

Kad za mesto pod suncem

Moliš nekog kog’ misliš da voliš

Zbog svoja srca dva,

A taj neko neće da shvati

Ono što odavno i sam zna.

Mnogo je teško

Kad neko neće da prihvati

Da si shvatio sam

Ono što ti je odavno rekao,

Da drugog izlaza nema,

Samo zato što tada

Toga nisi bio svestan.

Mnogo je teško kad te neko

Za kog misliš da te voli

Još dublje u blato gura,

Pa se boriš za život goli.

Mnogo je teško kad te neko

Ko ti je život dao

Živog oplakuje,

Ne želi da te vidi,

Da nesrećan budeš

Njemu je milije.

Mnogo je teško

kad nemaš kome

Da se požališ i pohvališ

I kada se vadiš

potpuno sam

Da ne ostaneš živ, a  zakopan.

5 thoughts on “Teško je

  1. Ljuta sam na majku što ga je štitila, idealizovala i gušila sebe, besna sam na sebe što to nisam prepoznala na vreme i što me je bacilo u očaj…

Ostavite odgovor

