Dobrodošlica


Čitajući blogove, shvatila sam da mnogi blogeri blog doživljavaju kao drugu kuću. Kad napišem komentar na njihovom blogu požele mi dobrodošlicu, a ja zaboravim da to učinim kada sam na svom. Možda je to zato što ja još uvek blog ne doživljavam kao svoju drugu kuću, jer nisam stalno tu i ne mogu da propratim sva dešavanja, možda je rano da tako osećam, možda promenim mišljenje, možda ne, ne znam unapred…

Zato ovde,

Svima onima koji već dolaze,

a nisam im to rekla,

onima koji će doći,

a zaboravim da kažem,

onima koji će samo proći,

a da ih ne vidim

kažem

 DOBRO MI DOŠLI  PRIJATELJI!!!

:)

10 thoughts on “Dobrodošlica

  1. 🙂
    hvala! meni je drago što sam te našla! 🙂
    ne mogu reći da blog osećam kao drugu kuću, ali to je mesto gde ‘stanuju’ neka moja spisanija… sad ih već ima podosta zato osećam potrebu da ljudima kažem dobrodošli…

  2. Hvala na dobrodoslici,volim crno a volim i belo,jedino me sivo rastuzi…Na svoj blog pobegnem od kojecega a tu i prikazujem sta radim kad nista ne radim a najvise se radujem kad upoznam nove ljude…Blogeri su cudo…

    • U „Zašto sam ja ovde“ napisala sam da to ne znam, ali sam shvatila da je i meni ovo mesto za bežanje .
      Mnogo mi se dopalo šta ti radiš kad ništa ne radiš. 🙂

  3. Hvala na dobrodoslici 😀
    Na pocetku sam se i ja tako osecala, ali sa vremenom smo se zblizili „moj blog“ i ja i nekako je on postao prava mal kucica sa razlicitim tapetama, u njemu vladaju i razna osecanja, tako da je to sve pod jednim krovom, a svi nasi blogovi zajedno prave ogromnu kulu za penjaje … 😀
    U to ime: Krenimo! tj. vec smo krenuli 😆

Ostavite odgovor

