Izgubljena ravnoteža


Strašno je kada si svestan

zašto si na život besan,

unutrašnju ravnotežu izgubiš

i svoj život više ne ljubiš.

*

Strašno je kada znaš

da još mnogo treba životu da daš,

a nešto te nadole vuče

i ti ne želiš sutra zbog onog juče.

*

Strašno je kada si svestan

da ti je ovaj život tesan

zbog tvojih misli krivih

koje ti ne daju da spokojno živiš.

*

Strašno je kada znaš

da samo sam sebi možeš mir da daš,

a ne uspevaš da promeniš tok misli svojih

i užasno se bojiš što postojiš.

5 thoughts on “Izgubljena ravnoteža

  1. Nemoj se više plašiti, molim te! Mada, koliko primećujem, na putu si povratka samoj sebi, a što i sama reče.
    I ja sam se jednom tako plašila – ludački sam se bojala, sve dok samu sebe nisam samlela. A onda.. Možeš i po sebi primetiti ( pretpostavljam ), koji i kakav se put otvara.

    🙂

    • Možda sam provlačila kroz razgovor sa bliskim ljudima da proveram da li deca dišu, ali da me je toliko bilo strah svega i svačega i za njih i za sebe nisam nikome pričala, jer ljudi jednostavno ne shvataju… Slike su mi se same pojavljivale pred očima, to je jednostavno bilo jače od mene…
      Nije da je skroz nestao strah, ali je sada umeren i javi se ponekad…
      Da, sada sam sigurna da se konačno vraćam sebi, da polako postajem ona stara… 🙂

Ostavite odgovor

