Torta i muzika


Bez obzira koliko godina imamo nikad nismo stari da bi obeležili rođendan… I pečeni vo da je na stolu, rođendan bez torte i muzike kao da i nije rođendan…

Prestala sam za sebe da pravim tortu one godine kada je moja majka bila bolesna i kada me je dan posle mog rođendana ostavila i otišla zauvek. Kupujem kolače u poslatičari, ali ne kupujem tortu, niti je pravim. Osećam se neprijatno kad mi neko čestita rođendan, mada se trudim da se ne primeti…

Svih ovih godina nešto je bilo jače od mene i nije mi dalo da obeležim svoj rođendan onako kako je ona volela i kako ide uz mene, torta, muzika… Muziku odavno slušam tiho i moraću i to da promenim. Znam da je ona volela moje torte, znam da je volela muziku i znam da je volela da me vidi veselu, zadovoljnu i nasmejanu. Pokušavam da sebe nateram da ove godine napravim tortu zbog sebe i za sebe, kao i pre. Jednog dana slaviću opet svoj rođendan, imaću tortu i muziku, a drugog dana izaći ću na njen grob.

Hvata me panika, približava se moj rođendan…

2 thoughts on “Torta i muzika

  1. Ne znam da li ima nekog smisla ovo što ću reći.
    Ali, moj deda je slavio tri rođendana. Prvi, kada se rodio.
    Drugi, kada je pobegao iz niškog logora.
    Treći kada su ga vratili iz reda za gasnu komoru.
    Od tada je živeo svaki dan i svaki sekund kao da je bio poslednji 🙂

    • Jasno je to meni, ali ne mogu sebe ni sebi da objasnim… Postoji trenutak, koji se oduži, kada ti sve deluje besmisleno i ne znaš kako da se iščupaš iz njega, a svestan si da ne razmišljaš ispravno… „Neka ide redom“, govorila je i ma koliko da mi je bolno hvala Bogu da je ipak tako bilo… U jednom drugom momentu moglo je da bude mnogo gore… Vreme mora da prođe, a jedinica mere vremena za tako nešto je individualna.
      Shvatila sam posle tvog ODGOVORA da ću napraviti tortu za sebe, pogotovo što sam, kada sam pročitala, doživela to kao da mi je ona rekla.

Ostavite odgovor

