Hoću da zaboravim


Veoma retko se sećam svojih snova, možda tri-četiri puta godišnje. Kada kao znam da sam sanjala uglavnom se setim samo nekog detalja nikako celog sna. Uglavnom, probudim se, a uopšte nemam osećaj da sam sanjala… Tako je godinama…

Nikada nisam verovala u snove, niti sam se njima bavila, nisam ih tumačila i nije mi padalo na pamet da možda nešto znače, a ipak imaju neko značenje…

Određeni simboli baš predskazuju najgore i ja se takvih snova sećam još uvek. I posle pet godine još uvek se ježim kad pomislima na svoja dva sna,  krvavog snega koji je značio tešku bolest i ispadanje prednjih zuba koje je  značilo smrt moje majke.

Hoću da ih zaboravim.

Ostavite odgovor

