Druga laž


Ko još nije teško bolesnoj osobi rekao: „Biće sve u redu. Ne brini.“ Svako, bar svako je tu laž upotrebio…

Obično kažem da retko lažem i da mi se na licu odmah vidi da ne govorim istinu. To je odlično znala moja majka, a ja sam lagala baš nju…  Bolest je iznenada otkrivena, svi smo bili šokirani… I ona je znala da je bolesna,  shvatila je od čega, a opet sam ćutala i nisam joj dala da pročita dijagnozu iako je tražila par puta. Brinila sam o njoj i mislila sam da je to dovoljno… Bojala sam se da će odustati od borbe kada vidi da je bolest uzela maha. Verovala sam da će se dogoditi čudo, ne znam kako sebi da objasnim, kako pred sobom da se opravdam…  a  posle dva meseca otišla je tamo odakle se niko ne vraća…

Ponekad (često) mislim da je pročitala možda bi uspeli da pobedimo bolest… Prošlo je pet godina, a mene to još uvek pritiska…

2 thoughts on “Druga laž

  1. Bila si optimista, verovala si da će biti dobro. Ljudi pred kraj osete šta im je, nisi morala da govoriš… Ne treba da kriviš sebe,bol je uvek prisutan, ali život je… takav. Trudi se da ne misliš o bolesti i pamti lepe stvari o njoj. Živeće kroz tebe i u tvojoj uspomeni. Ja uvek osetim duhovnu vezu kad mislim o mojima kojih više nema. Ima tu nešto… neobjašnjivo.

Ostavite odgovor

