Prva laž


Ne verujem u idealne brakove. Svi brakovi liče jedni na druge, bar kod nas u Srbiji. Često, veoma često bračni partneri se raspravljaju, svađaju, a  veoma često to rade pred decom. Neki samo na takav način mogu da komuniciraju. Posle se ljube, kao da ništa nije bilo i to opet pred decom (naravno, u obraz) i funkcionišu kao da rasprave nije ni bilo.  O, daaa, mnogo je takvih brakova i traju i trajaće…

Sa ove vremenske distance mogu da kažem da ja nisam lagala samo svoje dete, već sam lagala i sebe. Govorila sam mu da se mama i tata posvađaju, ne misle isto oko nekih stvari, ali to ne znači da se ne vole i da će se razvesti. Možda sam htela da verujem i sama u to, ne znam… verovatno sam verovala u to tada. Posle mnogo godina nerazumevanje je i dalje trajalo i mi smo se razveli. Naravno da mi nije žao što smo otišli.  Verovala sam da je i moje dete (već veliko) shvatilo da imamo problem koji se više ne može premostiti, jer smo razgovarali o tome.

Ne, nikad mi nije reklo da sam lažov, uz mene je, ali mene grize savest od kada sam shvatila da sam ga nesvesno lagala…

3 thoughts on “Prva laž

  1. Ništa na ovom svetu nije idealno, pa ni brak. Svako ima pravo da ispravi grešku, pravo na novu šansu, život je jedan. Nisi ga lagala, štitila si ga.

Ostavite odgovor

